Meghan Trainor cancel·la la publicació del seu nou disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 31 d’agost havia d’arribar Treat Myself, el nou disc de Meghan Trainor i del qual ja coneixem 5 cançons, però tal com ha explicat ella a través d’Instagram, aquest llançament no tindrà lloc.

La cantant ha explicat que aquest ha estat l’any més emocionant de la seva vida, ja que s’ha compromès amb l’amor de la seva vida, ha compartit estones amb Fergie, DJ Khaled o Diddy i ha publicat 5 noves cançons. I considera que està en tan bon moment que no pot parar d’escriure i per això ha decidit posposar la publicació del disc, fins que es tregui del cap totes les cançons que té al
cap.

Respecte a aquestes 5 cançons, cap d’elles ha obtingut l’èxit d’altres senzills com All About That Bass, Lips are moving, No o Me too.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies