Matt Bellamy de Muse estrena cançó en solitari

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Matt Bellamy el vocalista dels Muse, ha sorprès durant aquests dies de quarantena estrenant una nova cançó anomenada ‘Tomorrow’s World‘, on el músic agafa inspiració en aquests dies que tots estem passant a casa.

Bellamy explica que la cançó mostra l’estat anímic i els sentiments que té amb aquest confinament, on ha recordat el que més importa a la vida, així com el creixent optimisme, afecte i esperança pel que ens espera en el futur.

És la segona aventura en solitari de Bellamy després de presentar ‘Pray (High Valyrian) per la banda sonora de “Game of Thrones”.

L’entrada Matt Bellamy de Muse estrena cançó en solitari ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies