Maroon 5 estrenen ‘Beaufitul Mistakes’ amb Megan Thee Stallion

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Maroon 5 han compartit aquest dimecres ‘Beautiful Mistakes‘ la tercera cançó que arriba després de la publicació de “Red Pill Blues”, publicat el passat 2018. Després de ‘Memories’, que ja supera els 1000 milions de reproduccions a Spotify i de ‘Nodody’s love’, la banda s’ha ajuntat de nou amb una rapera, després de l’èxit que en el passat van tenir amb Cardi B a ‘Girls like you’, amb Wiz Khalifa a ‘Payphone’ o ‘Don’t wanna know’ amb Kendrick Lamar.

En aquesta ocasió la veu femenina és la de Megan Thee Stallion, molt popular gràcies a ‘WAP’ amb la mencionada Cardi B o per ‘Savage’ en col·laboració de Beyoncé.

L’entrada Maroon 5 estrenen ‘Beaufitul Mistakes’ amb Megan Thee Stallion ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies