Marialluïsa anuncien el seu comiat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els igualadins Marialluïsa han anunciat el seu comiat. El grup tancarà la seva trajectòria amb un darrer EP, que es publicarà el 30 de juny, i quatre concerts al juliol: el Festival Sons Solers de Sant Pere de Ribes (7/7), la sala Laut de Barcelona (28/7), Andorra (29/7) i La Bastida del Rec a Igualada (30/7), precisament l’espai on van començar a tocar.

La formació ha emès el següent comunicat:

“Ja portàvem temps cantant que la vida és curta però ampla, i és que com tot, tot té el seu final. Encara no ens n’hem fet la idea, però avui us volem anunciar que Marialluïsa arriba al seu final. 

Però no volíem marxar així de cop i sense acomiadar-nos com cal, i és per això que hem organitzat uns concerts de comiat a finals de juliol on podrem cantar juntes un últim cop. Ens fa molta il·lusió poder acabar on el grup va començar, a La Bastida del Rec. 

Les cançons de Marialluïsa viuran per sempre, i és que la planta florirà un cop més en forma d’EP que publicarem el 30 de juny, amb els singles que hem anat estrenant i dues cançons inèdites. 

Estem eternament agraïts a totes i cadascuna de les persones que ens hem creuat al llarg de tots aquests anys i que ens han acompanyat, cregut, cantat i ballat amb nosaltres. Un petó immens a totes i ens veiem ben aviat!” 

 

L’entrada Marialluïsa anuncien el seu comiat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies