Manel, Boney M. i Els Pets, reclams del festival Som de Mar

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El festival Som de Mar torna una vegada més aquest agost. Es durà a terme entre els dies 19 i 27 d’aquest mes als Jardins de Santa Clotilde de Lloret de Mar.

L’edició d’aquest any compta amb un cartell variat que inclou artistes del panorama català, de l’espanyol i de l’internacional. Manel, Ramon Mirabet, Coque Malla i Blaumut en formen part d’aquest. Rosario Flores, Sergio Dalma, Boney M, Joan Dausà i Els Pets també seran els encarregats de fer gaudir al públic amb els seus directes en aquest festival.

Carles Gilibets va destacar que l’organització aposta per un aforament complet, amb 1.200 localitats, per aquesta edició. Alhora, també ha anunciat la creació de nous espais al voltant de l’accés de la cala de Sa Boadella, ampliant així el nombre de zones de la vila del festival.

Les entrades estan disponibles al web del festival.

L’entrada Manel, Boney M. i Els Pets, reclams del festival Som de Mar ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies