Mad Cool posposa la seva edició fins el 2022

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Mad Cool se suma a la llarga llista de festivals europeus que posposen la seva cita anual, a causa de la situació que està vivint el planeta amb la pandèmia de Covid-19, que ha provocat que la majoria de gires d’artistes internacionals no es puguin dur a terme.

Des de l’organització expliquen que és una decisió molt meditada i dolorosa, ja que l’any passat també van haver de cancel·lar la cinquena edició.

Per gaudir del cinquè aniversari haurem d’esperar del 6 al 9 de juliol del 2022, quan finalment es pugui dur a terme el festival.

El cartell es presentarà abans del 7 de juliol, moment en el qual es podrà procedir a la devolució d’entrades que s’allargarà fins el 21 del mateix mes.

Des de l’organització s’explica que intentaran mantenir el màxim nombre d’artistes d’aquest any i sumar algunes novetats. Enguany el cartell estava format per grups com The Killers, Red Hot Chili Peppers, Deftones o Placebo.

L’entrada Mad Cool posposa la seva edició fins el 2022 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies