Macedònia diuen adéu amb un últim disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El grup Macedònia ha anunciat que “Papallonesserà l’últim disc i que aturarà la seva activitat artística al 2021. El nou disc s’espera pel 14 de febrer.

Hauran estat 20 anys. Quatre generacions de joves fruites musicals amb la missió d’omplir un buit artístic-musical pels nens i nenes entre 6 i 12 anys amb una clara vocació festiva i pedagògica, sent la banda sonora de més d’una generació.

Segons el productor i creador del grup, Dani Coma, ha arribat el moment de fer una aturada per reflexionar si realment el nostre to, la manera que tenim d’explicar les coses, encaixa en aquest nou espai i pot interessar a la canalla i connectar.

El Nou disc “Papallones” sorprendrà amb un llenguatge més inclusiu, amb temes candents tractats amb naturalitat i amb l’essència del grup.

Temes que conviden en to positiu a valorar tot el que tenim al voltant adonant-nos que realment val la pena “Meravellós”. Una aclucada d’ull a l’activisme per salvar el planeta posant-se en marxa “Planeta Greta”,històries de papallones a l’estomac quan una nena s’enamora d’una altre nena “papallones”. ”. Al.legoria a les amigues “som amigues” Homenatge a totes les nenes i nens que han escoltat, ballat cançons de Macedònia durant els últims 20 anys “ho soc tot”…

L’entrada Macedònia diuen adéu amb un últim disc ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies