Luís Vila de Ciutadans Platja d’Aro: «M’he donat de baixa del partit perquè són massa de dretes»

Ha confirmat la baixa i ha passat a ser "no adscrit" a l'Ajuntament

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

José Luís Vila, fins ara membre del partit Ciutadans a Castell-Platja d’Aro, ha confirmat la baixa i ha passat a ser «no adscrit» a l’ajuntament «per motius personals», va dir, però ahir al Ple també va explicar que va prendre aquesta decisio per motius ideològics: «veia que el partit estava dirigint-se cap a un altre rumb, i no veia adequat seguir amb un partit amb el que no compartís les mateixes ideologies, perquè quan m’hi vaig afiliar era un partit de centre i ara s’està desviant massa a la dreta i no m’agrada.» Tal i com ha confirmat Vila directament a Ràdio Capital, també va agraïr als seus companys haver estat amb ell durant aquests anys, i també el seu recolzament i ajuda.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies