Loureiro: «Suposo que tindrem un desgast al final del mandat»
A l’alcalde de Begur li hauria «agradat» arribar al final de la legislatura sense les polèmiques urbanístiques de Sa Riera i Aiguafreda
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar