Lorde treballa en un nou disc que serà “molt bo”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lorde ha escrit una carta destinada als seus seguidors on comenta que el seu tercer treball comença a agafar forma. L’artista ha explicat que està treballant al costat de Jack Antonoff als estudis de Nova York i Los Angeles des de finals de l’any passat. Tot anava bé fins que el món es va aturar.

Ara segueixen treballant però a distància i fins i tot han fet una hora de Facetime per veure polir detalls. També apunta que el disc no sortirà de forma imminent i que encara s’haurà d’esperar un cert temps.

Lorde explica que els nous temes venen amb un color propi i que són absolutament molt bons.

La cantant també explica que després de la gira de “Melodrama” necessitava desconnectar de tot i anar a la platja, menjar bé i apartar-se de les xarxes socials. Ara es mostra amb ganes de tocar a festivals i tornar a triomfar.

L’entrada Lorde treballa en un nou disc que serà “molt bo” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies