Lluís Puig: «Si no autoritzen el polígon industrial, intentarem presentar una alternativa»

L'alcalde de Palamós surt al pas de l'informe de la Generalitat que ha posat en qüestió la necessitat de la zona industrial de la Pietat

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Lluís Puig: "Si no autoritzen el polígon industrial, intentarem presentar una alternativa"
Loading
/

L’alcalde de Palamós, Lluís Puig, ha sortit al pas de l’informe de la Generalitat que ha posat en qüestió la necessitat de la zona industrial de la Pietat. En una entrevista al Supermatí de Ràdio Capital, l’alcalde creu que és urgent perquè Palamós ara mateix «té zero sòl industrial disponible». A més, assegura que «no estem parlant d’uns terrenys verges» perquè ja hi ha la fàbrica Hutchinson. A més, remarca que el POUM estableix que el sector de la Pietat és l’únic lloc on es permet sòl industrial.

En tot cas, si finalment la Generalitat acaba tombant aquest projecte, Lluís Puig assegura que hi plantaran cara i presentaran una alternativa.

La CUP és la formació més activa en contra la creació d’aquesta zona industrial. També en declaracions a Ràdio Capital, el regidor Joan Bohigas va assegurar que el projecte parteix de la idea que tots els pobles han de tenir polígons industrials. L’alcalde Lluís Puig ho ha rebatut.

Salvem la Pineda d’en Gori: «Han errat el tret»

Un altre front urbanístic és la pineda d’en Gori, on la plataforma ecologista ha iniciat una recollida de firmes per aturar les obres de construcció de dos pisos. Les firmes van dirigides al mateix alcalde, que ha assegurat que no pot fer res per evitar-ho.

Lluís Puig repetirà com a cap de llista d’ERC a Palamós en les eleccions municipals de l’any vinent. Entre els propers reptes ha mencionat els camins de ronda, el projecte de Castell i la reforma del passeig del Mar.

Entrevista sencera

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies