Llibertat per l’home de Torroella acusat d’assetjar Albiol

L'Audiència Nacional dicta l'"allunyament virtual" perquè no torni a insultar-lo

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El jutge de l’Audiència Nacional José de la Mata ha deixat en llibertat provisional el veí de 36 anys de Torroella detingut per amenaces a Xavier Garcia Albiol. Tot i això, dicta l'»allunyament virtual» perquè no torni a insultar-lo per les xarxes.

Al detingut se l’acusa d’assetjament per enviar des de l’octubre missatges privats a García Albiol a través d’una xarxa social amb comentaris injuriosos i humiliants. Segons l’agència EFE, enviava els missatges cada dos o tres dies i això hauria arribat a provocar que el líder del PP Català canviés les seves rutines personals.

L’home va ser detingut aquest dimecres a Torroella de Montgrí per agents de la Comissaria General de la Informació i de les Brigades Provincials d’Informació de Barcelona i Girona. La investigació s’ha desenvolupat sota la coordinació de la Fiscalia de l’Audiència Nacional i la direcció del jutjat d’instrucció numero 5.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies