Little Simz guanya el Mercury Prize 2022

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dimecres s’ha coronat a Little Simz com la guanyadora del Mercury Prize, gràcies al seu quart disc “Sometimes I Might Be an Introvert“. La rapera s’ha imposat a Wet Leg i Harry Styles. També optaven al guardó Self Esteem, Sam Fender, Joy Crookes o Yard Act.

L’artista ja partia com una de les favorites i ara ha aconseguit la distinció a millor disc del darrer any.

Durant el discurs ha agraït el suport de la família i amics, així com als seus seguidors. El premi està valorat amb 25.000 lliures i havia d’entregar-se el passat 8 de setembre, tot i que es va ajornar després de la mort de la reina d’Anglaterra.

L’entrada Little Simz guanya el Mercury Prize 2022 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies