Limp Bizkit comencen a gravar un nou disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La banda nord-americana de nu-metal Limp Bizkit té notícies sobre el seu pròxim treball.

El grup va publicar el seu últim àlbum, ‘Gold Cobra‘, el 2011 i un any més tard ja parlaven del seu nou projecte que anava a ser titulat ‘Stampede of the Disco Elephants‘. Va ser en aquell moment quan les tensions entre els membres del grup van augmentar, però ara sembla que les disputes han desaparegut i l’àlbum torna a estar en marxa.

La notícia s’ha sabut gràcies al guitarrista Wes Borland, que ha publicat una actualització en forma de vídeo a Instagram en el qual mostra els seus escalfaments de guitarra abans d’entrar a l’estudi de gravació.

En la publicació també informa que han estat víctimes dels incendis forestals de Califòrnia i han perdut parts del seu equipament. “Hauríem començat el dissabte passat però vam ser afectats pels incendis i hem perdut material”.

L’entrada Limp Bizkit comencen a gravar un nou disc ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies