Les Montses publiquen el seu nou disc “Enlaire”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Enlaire és un viatge. És la metàfora que utilitzem per a referir-nos a un camí, a un procés. Un camí que és la cerca d’un estat emocional de pau interior. És una reivindicació del camí que cadascú escull recórrer per trobar la seva pròpia pau. Un estat que anem buscant contínuament, trobant-nos i perdent-nos. I a això se li diu anar en una direcció: Enlaire.

El grup format pel Ferran Rosell (veu i guitarra), el Xavi Esteve (baix), el Joan Prat (teclats), el Josep Bofill (bateria) i el Xavi Pujades, presenten el seu tercer disc que han titulat “ENLAIRE” amb el videoclip més refrescant per aquest estiu 21.

L’entrada Les Montses publiquen el seu nou disc “Enlaire” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies