Les Montses presenten el seu nou disc amb ‘Els meus amics’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El grup format pel Ferran Rosell (veu i guitarra), el Xavi Esteve (baix), el Joan Prat (teclats), el Josep Bofill (bateria) i el Xavi Pujades, ja tenen enllestit el seu tercer disc que han titulat “Enlaire” que estarà disponible el 2 de juliol.

Sobre el nou disc, el grup explica que: “Enlaire és un viatge. És la metàfora que utilitzem per a referir-nos a un camí, a un procés. Un camí que és la cerca d’un estat emocional de pau interior. És una reivindicació del camí que cadascú escull recórrer per trobar la seva pròpia pau. Un estat que anem buscant contínuament, trobant-nos i perdent-nos. I a això se li diu anar en una direcció: Enlaire”.

I per si algú s’ho pregunta: Les mares de tots quatre es diuen Montserrat i per això es diuen “Les Montses”.

L’entrada Les Montses presenten el seu nou disc amb ‘Els meus amics’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies