Les cançons de la setmana: Martin Garrix, Lana del Rey, Black Eyed Peas, Bruno Mars

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La segona setmana de setembre ja ha passat i ens ha portat nova música de diversos artistes. Per si no has escoltat les noves cançons, a Per No Dir Res t’ensenyem totes les novetats d’aquests últims set dies.

Després de vuit anys sense publicar nova música, Black Eyed Peas han tornat més forts que mai amb Big Love, una cançó que transmet un important missatge social en contra de la separació familiar. Lana del Rey ha llançat el seu senzill Mariners Apartment Complex, el qual segueix el to melancòlic que caracteritza la cantant. Martin Garrix ha sorprès els seus fans amb Burn Out, en col·laboració amb Justin MyloMariah Carey ha publicat la seva cançó no-nadalenca GTFO i Lost Frequencies ha llançat Like I Love You. A més, The 1975 ha avançat una petita part del seu nou àlbum ‘A Brief Inquiry Into Online Relationship’ amb Sincerity Is Scary, Major Lazer ha publicat All My Life, Mike Posner ha tornat amb el seu senzill Song About You i Bruno Mars ha col·laborat amb Gucci Mane i Kodak a Wake Up In The Sky
Pel que fa a música catalana, Els Pets han tornat després de cinc anys de silenci amb La vida és molt avorrida sense el teu cos, del seu nou àlbum Som, i no només això, sinó que també han anunciat nova gira.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies