Les cançons de la setmana: Lady Gaga, The Cranberries, Muse, Olly Murs

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb l’arribada de la tardor ens acomiadem de l’estiu i donem la benvinguda a l’octubre. Però no estiguis trist, perquè l’última setmana de setembre ens ha portat moltes novetats que segur que no et vols perdre, i a Per No Dir Res t’ho expliquem tot.
The Cranberries han sorprès els seus fans amb una cançó inèdita, Íosa, un fet especialment emotiu, ja que la cantant, Dolores O’Riordan, va morir el gener d’aquest any. Lady Gaga ha estrenat una col·laboració amb Bradley Cooper que estarà incorporada al nou remake de A Star Is Born on els dos artistes actuaran junts. Muse ha tornat d’una manera molt retro amb Pressure, la cinquena cançó del seu vuitè àlbum ‘Simulation Theory’. Olly Murs, tal com va anunciar uns dies, ha llançat Moves, juntament amb el conegut Snoop Dogg, una cançó que ha estat escrita, entre d’altres, per Ed Sheeran. Una altra artista que ha publicat un nou tema és Kylie Minogue, la qual acaba de començar un tour europeu. La cançó es diu What You Waiting For i ha estat en col·laboració amb Sigala. Alan Walker ha estrenat Diamond Heart, sempre amb la màgia que caracteritza algunes de les seves cançons, com Faded. Selena Gomez, Ozuna, Cardi B i DJ Snake han publicat Taki Taki, Jess Glynne ha estrenat 123 i Major Lazer ha tornat amb Tied Up. Pel que fa a música catalana, Miquel Abras ha llançat Fills del Mar.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies