L’any s’acomiada amb rècords de temperatura al Baix Empordà

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’any acaba amb temps assolellat i amb una temperatura inusualment alta per l’època de l’any.

Les estacions que gestiona el Servei Meteorològic de Catalunya a La Bisbal d’Empordà i a La Tallada d’Empordà, ambdues amb més de 20 anys de dades, el passat dia 30 de desembre 2021 van registrar la temperatura màxima més elevada de la seva sèrie per un mes de desembre i és que el termòmetre va fregar els 24 ºC de màxima.

El darrer dia de l’any la temperatura quedarà un pèl més frenada, però en molts punts es continuaran superant els 20 ºC. L’any 2022 començarà encara sota domini de l’anticicló amb núvols baixos i boira la matinada i nit del dia 1 i més sol durant les hores centrals del dia.
A mitjà termini s’esperen canvis a partir del dia 5 de gener, amb una normalització de la temperatura (fort descens respecte els valors actuals) i la desfeta de la dorsal anticiclònica.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies