L’Ajuntament de Sant Feliu demana reactivar la segona línia de P3 del Gaziel

El consistori demana "tenir un tracte igual que altres municipis" pel que fa a la ràtio d'alumnes per classe

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols va demanar ahir al Departament d’Educació que reactivi la segona línia de P3 que li correspon a l’Escola Gaziel del municipi. Segons expliquen des del consistori, la seva supressió respon a «una mala gestió del Departament d’Ensenyament» i creuen que «no es donen les condicions numèriques per fer-ho». En aquest sentit, el regidor d’Educació, Salvador Calabuig, ha detallat que hi ha 205 alumnes matriculats per a P3 enguany i que la ràtio puja a 22,8 alumnes per classe per la supressió d’aquesta línia. Ara, les escoles ganxones tindran nou línies en total.

Per a Calabuig, «Sant Feliu hauria de tenir un tracte igual que altres municipis», ja que la ràtio al municipi és de 24-25 alumnes per classe, mentre que a altres poblacions com Calonge i Sant Antoni, Cassà de la Selva o Palafrugell, aquesta és de 22, segons l’edil.

Durant el curs passat, l’AMPA del col·legi va fer diverses protestes i tancades per exigir que no s’apliqués aquesta mesura, i per ara no hi ha programades més accions, tot i que continuen oposats a aquesta decisió.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies