Sant Feliu de Guíxols crea la figura de l’agent de salut

Després de setmanes de preparació, el consistori guixolenc ja ha posat en funcionament la figura de l’agent de salut. Es tracta d’un servei que proporciona la regidoria de Salut de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de setmanes de preparació, el consistori guixolenc ja ha posat en funcionament la figura de l’agent de salut. Es tracta d’un servei que proporciona la regidoria de Salut de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i que té per objectiu acompanyar, assessorar i ajudar els conciutadans i conciutadanes amb temes com els hàbits i les conductes saludables, la sexualitat o la salut emocional.

«És un servei obert a tota la ciutadania, independentment de l’edat», comenta la regidora de Salut del consistori, Laura Serrano. L’edil sosté que «des que ACAS Baix Empordà va tancar les seves portes fa dos anys, a Sant Feliu hi ha una necessitat de treballar els temes de salut de manera transversal«, tasca que portarà a terme, a partir d’ara, l’agent de salut. El càrrec l’ostenta la dinamitzadora juvenil, psicòloga i integradora social Marta Liarte.»El servei atén necessitats en torn de la prevenció i la promoció de la salut«, continua explicant la regidora de Salut, Laura Serrano. D’una banda, s’encarrega d’impartir xerrades, tallers i activitats als centres educatius de la ciutat, amb grups de totes les edats; de l’altra, té un servei de consultoria individual per a tractar assumptes de sexualitat, habilitats emocionals, xarxes socials, drogodependència… L’agent de salut també ocupa el càrrec de dinamitzadora de l’Espai Salut del Punt d’Informació Juvenil (dimarts i dimecres de 19:00h a 20:00h) i exerceix d’altres funcions, com ara l’assessorament per a professionals.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies