L’Ajuntament de Palamós revisarà la circulació en dos encreuaments del carrer Enric Vincke

Aquesta decisió es pren després de l'aprovació d'una moció pel Ple municipal a proposta de Som-hi per Palamós i Sant Joan.

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palamós ha decidit encarregar un nou estudi de mobilitat per a les interseccions del carrer Enric Vincke amb l’avinguda de Catalunya i el carrer Rentadors segons informa Ràdio Palamós.

Aquesta decisió es pren després de l’aprovació d’una moció pel Ple municipal a proposta de Som-hi per Palamós i Sant Joan. La moció va rebre el suport unànime de tots els grups, excepte l’abstenció de la CUP. Aquesta iniciativa subratlla que els semàfors i la rotonda que gestionen el trànsit en aquestes cruïlles no funcionen eficaçment i proposa la recerca de possibles millores.

Els semàfors d’Enric Vincke van ser instal·lats a finals de 2020 en les dues bandes de la intersecció amb l’avinguda de Catalunya, permetent als vianants que travessin el carrer detenir el trànsit de vehicles a voluntat, sigui des del carrer Rentadors o des del costat marítim.

A partir de l’estiu de 2021, aquesta mesura es va ampliar els dimarts, dies de mercat setmanal, per permetre la circulació de vehicles que transiten pel carrer Enric Vincke per creuar l’avinguda. A més, una petita rotonda regula la circulació a la intersecció amb el carrer Rentadors, que és l’accés al nou tronc d’Enric Vincke que arriba al carrer de la Riera.

Segons la moció presentada per Som-hi per Palamós i Sant Joan, ni els semàfors ni la rotonda són solucions òptimes. L’alcalde de Palamós, Lluís Puig, d’Esquerra Republicana, discrepa que la rotonda de Rentadors sigui una mesura improvisada, com se sostenia a la moció. Malgrat això, està d’acord que hi pot haver oportunitats de millora i que es realitzarà un estudi en aquest sentit.

A més, la moció també assenyala la necessitat de resoldre els problemes que es produeixen al final d’Enric Vincke, en arribar al carrer de la Riera, en relació amb el trànsit generat per l’institut escola Vila-romà.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies