L’Ajuntament de Palamós anul·la la simbologia franquista del municipi

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir al matí l’Ajuntament de Palamós va iniciar el procés de tapar els antics plafons identificatius dels grups d’habitatges ubicats a les Cases Noves i Eixample Nord. En els propers dies es retiraran les plaques de l’antic «Ministerio de la Vivienda». En el cas dels grans plafons, es taparan completament per no causar desperfectes a la façana. L’Ajuntament ha sol·licitat prèviament el permís als propietaris dels habitatges on es troben ubicats aquests símbols. Pel que fa a la caserna de la Guàrdia Civil, també s’ha tapat l’escut d’Espanya amb relleu que mostrava l’àliga imperial i que presidia l’entrada de l’edifici.

D’aquesta manera, s’ha aplicat la Llei de la Memòria Històrica, i l’Ajuntament de Palamós se’n fa càrrec.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies