L’Ajuntament de la Bisbal tanca dilluns fins les 12 del migdia per reformes

El motiu és l'implantació de l'administració electrònica

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
L'Ajuntament de la Bisbal tanca dilluns fins les 12 del migdia per reformes
Loading
/

Dilluns 17 de setembre els serveis administratius presencials del consistori romandran tancats les 24 hores a causa de l’implantació de l’administració electrònica tal i com ha confirmat a Ràdio Capital el regidor de Comunicació Josep Maria Castells

 

Tal i com ja va explicar Ràdio Capital en informar de la licitació  dels serveis, a nivell pràctic això vol dir que ja no hi haurà més tràmits en paper i que tot es gestionarà electrònicament, de manera que permetrà més agilitat interna i facilitat pels usuaris i ciutadans, que disposaran de més transparència, ja que se sabrà en tot moment la situació dels expedients i informes, en mans de qui està i si està seguint el procediment correcte.

El regidor explica els avantatges d’aquesta nova eina que aquest dilluns es comença a implementar a l’ajuntament de la Bisbal

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies