L’Ajuntament de la Bisbal, en negociacions amb el Bisbat sobre l’ús del Foment

En declaracions al Punt Avui, l'alcalde de la Bisbal, Enric Marquès, ha explicat que el projecte del Foment fa temps que està pendent i que seria interessant per "potenciar el teixit associatiu i cultural de la Bisbal"

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà està en converses amb el Bisbat de Girona sobre el possible nou ús que se li podria donar a l’antic cinema teatre el Foment, que porta més de vint anys tancat en mans de l’Església. És una informació que avança El Punt Avui, que assegura que les negociacions estan en fase inicial. En declaracions al diari, l’alcalde de la Bisbal, Enric Marquès, ha explicat que el projecte del Foment fa temps que està pendent i que seria interessant per «potenciar el teixit associatiu i cultural de la Bisbal».

Tot això, pocs dies després del llançament d’una recollida de firmes per demanar la reobertura del Foment. A Ràdio Capital vam parlar amb el seu impulsor, Sebastián Ruiz, que va explicar que la idea seria recuperar l’espai i fer-hi un centre cívic. Amb un nou nom, «El Foment Centre de Cultures», Ruiz apunta que seria el lloc ideal per apropar el cinema, el teatre, la música i la literatura als bisbalencs/es i als baixempordanesos/es.

Recupera l’entrevista a Sebastián Ruiz aquí.

foment des de fora

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies