L’Ajuntament de La Bisbal d’Empordà homenatja el Bisbal Bàsquet

La plantilla del primer equip va ser rebuda per les autoritats del municipi

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de proclamar-se campió de la fase regular de la Lliga EBA, l’equip bisbalenc va rebre el reconeixement del consistori, aquest passat dilluns al vespre.

En un acte celebrat a la Sala de Plens de l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà, la plantilla del primer equip va ser rebuda per les autoritats del municipi.

L’acte institucional va ser retransmès en ‘streaming’ pel canal de YouTube municipal

L’alcalde, Òscar Aparicio, va donar-los la benvinguda i va entregar una peça de ceràmica individual a cadascun dels protagonistes i una placa de ceràmica feta pel ceramista Jaume Rulduà.

Aparicio va oferir tot el suport a l’equip en cas que s’aconsegueixi l’anhelat ascens a la Lliga LEB Plata.

Els homes entrenats per Carles Rofes ja es troben preparant la fase d’ascens, després d’haver finalitzat la fase regular com a flamants campions.

 

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies