L’Ajuntament de Girona comença a fer classes de català in situ als comerços de la ciutat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

 

L’Ajuntament de Girona i el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) han començat a fer classes de català in situ als comerços de la ciutat per impulsar l’ús de la llengua a la feina. És una formació bàsica, amb sessions de mitja hora, que s’adreça a treballadors que no parlen català o tan sols el xampurregen. El professor es focalitza en el seu dia a dia i els ensenya aquelles paraules més recurrents perquè puguin atendre la clientela en català. «És un curs exprés molt adaptat a cada persona», diu la regidora de Llengua Catalana, Núria Riquelme.  La regidora ha estat entrevistada al programa DE CAP A CAP, amb Joan Bosch.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies