L’Ajuntament de Calonge prova dos cotxes elèctrics per valorar si els incorpora a la flota

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
L'Ajuntament de Calonge prova dos cotxes elèctrics per valorar si els incorpora a la flota
Loading
/

Durant el mes de desembre i gener la Diputació de Girona ha cedit a l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni dos cotxes elèctrics.

És gràcies al conveni signat entre l’empresa Renault i el Consell d’iniciatives Locals per al Medi Ambient.

L’Ajuntament està valorant incorporar cotxes elèctrics a la flota. De fet, ja en té un per la brigada de jardineria, un híbrid per la policia i sis bicicletes elèctriques pels desplaçaments del personal.

Ho explica l’alcalde de Calonge, Jordi Soler:

L’objectiu de la cessió d’aquests dos cotxes és fomentar l’ús de vehicles que no emetin gasos contaminants i, per tant, suposin una millora de la qualitat de l’aire i la sostenibilitat en el transport.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies