L’Ajuntament de Calonge no aposta pel teletreball de la seva plantilla

Des que Soler va entrar a l'alcaldia, es va ordenar que  tots els treballadors i treballadores del consistori tornessin a treballar presencialment.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha intensificat les mesures de contenció de la COVID-19 entre el personal del consistori i de la brigada, però tot i així, de moment seguiran treballant presencialment. Així ho ha confirmat l’Ajuntament avui a Ràdio Capital, malgrat les recomanacions per part de la Generalitat de prioritzar el teletreball. Tot i així, han dit que «si la situació es complica miraran quins llocs són més fàcils de teletreballar». Des que Soler va entrar a l’alcaldia, es va ordenar que  tots els treballadors i treballadores del consistori tornessin a treballar presencialment.

Tot i així, des de l’Ajuntament de Calonge han explicat que l’objectiu és contenir la propagació de la COVID-19 i garantir que si hi ha algun positiu no comporti el confinament de tot el personal.

Com a mesures de contenció, aquesta setmana hem fet tests serològics a tot el personal de la brigada. S’han realitzat 34 proves i totes han donat negatiu de Covid19 i han reorganitzat la feina creant grups bombolla de 3 persones. També han continuat prenent la temperatura diàriament a tot el personal de la brigada i han eliminat la reunió-briefing conjunta amb tot el personal, i es faran reunions de control en grups reduïts.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies