Lady Gaga torna a cancel·lar la seva gira europea

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lady Gaga ha publicat un comunicat a les xarxes socials, informant que torna a cancel·lar la seva gira, a causa dels forts dolors que no li permeten oferir els concerts amb condicions. La cantant es mostra destrossada i no sap ni com descriure-ho. Explica que l’únic que sap, és que si no fes això, no estaria complint amb les seves paraules i el significat de la seva música.

La promotora Live Nation anuncia que els concerts que es cancel·len són els que havien de tenir lloc a Londres, Manchester, Zuric, Colònia, Estocolm, Copenhaguen, París i Berlín, més el concert de Rio.

El darrer concert de la cantant va tenir lloc el dia 1 de febrer a Birmingham, que va coincidir amb la gravació d’un DVD que registrarà aquesta accidentada gira i que es publicarà ben aviat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies