Lady Gaga organitza un concert benèfic per lluitar contra el Covid-19

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lady Gaga juntament amb Global Citizen han organitzat el “One World #TogetherAtHome” que consistirà en una gala que serà emesa per les principals televisions dels Estats Units i del Regne Unit i que comptarà amb artistes com Billie Eilish, Billie Joe Armstrong de Green Day, Alanis Morissette, Chris Martin de Coldplay, Elton John, Paul McCartney o John Legend entre altres. També es podrà seguir online i està previst que duri una mica més de dues hores.

La darrera setmana, la cantant i Global Citizen han recaptat prop de 32 milions d’euros pel Fons de Resposta Solidària de la OMS, amb l’objectiu de millorar la disponibilitat dels equips de protecció individual, els tests per nens i millorar la capacitat de les proves de laboratori.

La gala es podrà veure al nostre país la matinada del 18 al 19 d’abril a les 2 de la matinada.

L’entrada Lady Gaga organitza un concert benèfic per lluitar contra el Covid-19 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies