Lady Gaga, Justin Bieber i BTS estaran a la reunió de la sèrie “Friends”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 27 de maig arribarà l’esperada reunió de la sèrie “Friends” que s’estrenarà a través de HBO MAX, en un únic capítol que tornarà a unir als personatges interpretats per Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry i David Schwimmer.

Tot i que de moment poc se sap sobre la temàtica d’aquest capítol especial, The Hollywood Reporter ha confirmat que Lady Gaga, Justin Bieber i BTS estan entre el nombrós grup de cameos que es podran veure durant l’episodi. Altres cares conegudes seran les de David Beckham, James Corden, Cara Delevingne, James Michael Tyler, Elliott Gould, Christina Pickles o Tom Selleck entre altres.

“Friends” es va començar a emetre l’any 1994 i va estar en antena durant 10 temporades. Actualment es pot veure a moltes plataformes d’streaming i s’ha convertit en una sèrie de culte per a moltes persones.

L’entrada Lady Gaga, Justin Bieber i BTS estaran a la reunió de la sèrie “Friends” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies