Lady Gaga anuncia nova música pel mes d’octubre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lady Gaga ha marcat el mes d’octubre com la data de publicació del primer senzill del seu setè disc, del qual l’únic que se’n sap són unes imatges que va compartir aquest estiu des de l’estudi de gravació. Posteriorment l’artista va premiar a alguns dels seus seguidors a la porta d’un hotel reproduint fragments de les seves noves cançons.

Fa pocs dies també va estrenar ‘Die with a Smile’, amb Bruno Mars, que ha estat tot un èxit mundial situant-se com la cançó número 1 arreu del món.

Properament també serà protagonista per la pel·lícula Joker, que té prevista la seva estrena pel 4 d’octubre.

L’entrada Lady Gaga anuncia nova música pel mes d’octubre ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies