La Universitat de Girona impulsa una aplicació per compartir trajectes en vehicle

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

 

La Universitat de Girona (UdG) ha posat en marxa UdG Go, una nova aplicació de carpooling dissenyada per facilitar els desplaçaments compartits entre els membres de la comunitat universitària. El projecte s’emmarca en el compromís de la institució amb la mobilitat sostenible, la reducció de la petjada de carboni i la creació d’un entorn universitari més col·laboratiu. L’aplicació permet que estudiants, professorat i personal tècnic, de gestió, d’administració i serveis (PTGAS) puguin coordinar-se per compartir trajectes en vehicle. D’aquesta manera, es redueixen tant les despeses individuals com les emissions contaminants. Salvador Martí vicerector de comunicació de la UDG ha estat entrevistat per Joan Bosch al programa DE CAP A CAP.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies