La torre del Mas d’en Pinc de Begur reobre les portes

La torre ha estat sotmesa a una reforma general

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La torre de defensa del Mas d’en Pinc de Begur, construïda al segle XVI, ha reobert les seves portes. Les visites es podran fer en dies laborables de 09:00 a 13:00 hores, tal com ha informat el Diari de Girona.

L’equipament és de titularitat municipal i ha estat sotmès a diferents tasques d’arranjament, manteniment i condicionament durant els últims sis mesos, gràcies a l’impuls de l‘Ajuntament de Begur i la col·laboració de la Diputació de Girona, que ha atorgat una subvenció de 10.000 euros per garantir la seva òptima conservació.

Les obres realitzades han inclòs la instal·lació d’una escala vertical interior per accedir als diferents nivells de la torre, l’adequació d’un espai museístic amb panells informatius i la posada en marxa d’un nou sistema elèctric per a la il·luminació i el so.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies