La segona edició del Girona Music Festival arriba amb Bad Gyal, Stay Homas o La Oreja de Van Gogh

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La segona edició del Girona Music Festival se celebrarà del 30 de juny al 10 de juliol de 2022 a l’annex de l’Estadi de Montilivi i tornarà a comptar amb un cartell amb artistes reconeguts.

De moment, el festival organitzat per la promotora gironina White & Bright Live Music té confirmats La Oreja de Van Gogh, Bad Gyal, Ayax y Prok, Stay Homas i Dàmaris Gelabert.

Les entrades es poden comprar a partir d’avui a les 8 del vespre al web del festival a un preu d’entre 20 i 90 € i se’n posaran a la venda 3.000 amb tothom de peu i sense seients. En els propers mesos el festival, que seguirà comptant amb activitats paral·leles com el market, tancarà la programació definitiva.

L’entrada La segona edició del Girona Music Festival arriba amb Bad Gyal, Stay Homas o La Oreja de Van Gogh ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies