La policia municipal de la Bisbal torna a portar les seves reivindicacions al Plenari de l’Ajuntament

L'argument era que des de la darrera concentració de fa dos mesos al mateix lloc no s'havia donat satisfacció a les seves demandes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La policia municipal de la Bisbal torna a portar les seves reivindicacions al Plenari de l'Ajuntament
Loading
/

Dimarts al vespre es va produir novament a la Bisbal el fet excepcional de veure els membres de la policia municipal de la ciutat manifestant-se amb pancartes a la sala de plens de l’ajuntament davant l’alcalde i els regidors de la ciutat, en demanda de les seves reivindicacions laborals.

Abans de començar el ple ordinari del mes de setembre, Sergi Fernàndez, representant sindical del Sindicat Autònom de la Policia deia això a Ràdio Capital

 

A mig ple però, la intervenció de l’alcalde Lluís Sais en resposta a una interpel·lació del regidor de CiU Xavier Dilmé va semblar satisfer els membres de la policia municipal presents que van abandonar el ple abans de la seva finalització, sense esperar al torn d’intervenció del públic que en principi es preveia calent.

Això és el que Lluís Sais declarava un cop acabat el ple en exclusiva per Ràdio Capital

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies