La nova normativa de Ryanair

Miquel Curanta
Miquel Curanta
Em dic Miquel Curanta i sóc de Pals. Gestor cultural i de mitjans, he treballat a diverses emissores de Ràdio (Ràdio Begur, Ràdio Costa Brava, 40 Principals, M80 ràdio, Cadena SER, Flaix, Flaixbac, Ona Catalana, Catalunya ràdio). He estat director de l'Institut Català de les Empreses Culturals (2018 - 2022) i del Club TRESC (2008 - 2018). També he fundat una productora de televisió (Creativa Audiovisual) i el 2001 vaig fundar Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La nova normativa de Ryanair
Loading
/

Obrim el Supermatí d’avui explicant-vos que Ryanair aplica a partir d’avui una nova normativa en els equipatges de mà dels seus avions. En vull fer referència, perquè Ryanair és la principal companyia de l’aeroport de Girona i per tant, tot allò que faci o desfaci, incideix directament als que som del Baix Empordà.

Els passatgers que agafin a partir d’aquest dilluns un vol de Ryanair hauran de pagar si entren més d’un equipatge a cabina (per exemple, la maleta reglamentària i una bossa de mà). La nova política d’equipatges fixa que només els passatgers amb ‘embarcament prioritari’ (i per tant, pagant un suplement) podran fer com fins ara. Això sí, havent adquirit prèviament el bitllet amb les tarifes de cost ‘Plus’, ‘Flexi Plus’ i ‘Family Plus’, de sis euros addicionals. Els qui no facin aquesta despesa es veuran obligats a deixar l’embalum més gran a la porta d’embarcament perquè es porti a la bodega de l’avió, tot i que no se’ls farà pagar. Ryanair justifica la mesura per tal de fer més àgil l’embarcament dels vols i reduir el temps d’espera i els retards, així com la instal·lació de noves senyals i mesuradors en les portes d’embarcament dels aeroports on és present, com el de Girona.

Ja ho deia el meu pare: Qui compra «baratu» compra dos cops.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies