La mascareta torna a ser obligatòria als centres sanitaris

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Generalitat ha decidit tornar a fer obligatòria la mascareta als centres sanitaris arran de l’important increment dels virus respiratoris en les últimes setmanes. Després que ho hagi anunciat la Generalitat Valenciana, el Govern català també farà una resolució en el mateix sentit, que s’enviarà a tots els centres sanitaris i es publicarà al DOGC. El conseller de Salut, Manel Balcells, ha publicat a la xarxa X: “L’increment de virus respiratoris ens ha dut a decidir que a Catalunya la mascareta sigui obligatòria als centres sanitaris. Agraeixo la tasca dels professionals en aquest moments d’incidència del virus de la grip i afeccions respiratòries”.

Salut també ha explicat a l’ACN que en la reunió del proper dilluns del ple extraordinari del Consell Interterritorial del Sistema de Salut, a la qual assistirà la secretària de Salut Pública, Carmen Cabezas, demanarà que l’Estat torni a permetre les baixes automàtiques i les declaracions responsables d’absència, figures que ja van funcionar durant la covid en el marc de l’estat d’alarma, i que s’han de regular al conjunt estatal.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies