La major part dels pesquers de Palamós prefereix quedar-se al moll

L’espai de les embarcacions és exigu i dificulta l’aplicació dels protocols establerts

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Si bé des de la confraria no hi ha cap directiva i es deixa que cada pesquer triï si vol sortir la seva embarcació o no, la majoria de la flota pesquera de Palamós ha decidit no treballar mentre durin les mesures de confinament.

Segons Toni Albalat, patró major dels pescadors palamosins, ha explicat al Punt Avui, l’espai reduït de les embarcacions dificulta l’aplicació dels protocols de seguretat.

Així, el dimecres passat, només va sortir una barca a pescar i el dijous no van treballar més que dues traïnyes i quatre barques d’arrossegament. Altres factors, però, com el mal temps i el preu baix de venda del peix, han influït en aquesta decisió.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies