La Generalitat inicia la consulta pública per ampliar el Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter

El procés, que durarà un mes, també inclou la proposta de declarar noves reserves naturals parcials. Per informar la ciutadania, s'han programat tres sessions obertes a Torroella de Montgrí, Ullà i en format telemàtic.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Generalitat de Catalunya posarà en marxa el pròxim 15 de juny la consulta pública prèvia del projecte de decret per ampliar el Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter i crear noves reserves naturals parcials dins aquest espai protegit.

El procés es farà a través del portal de participació ciutadana de la Generalitat i tindrà una durada d’un mes. L’objectiu és recollir l’opinió de la ciutadania abans d’iniciar la tramitació formal del projecte.

L’ampliació prevista afecta un dels espais naturals més importants del Baix Empordà. La proposta també contempla reforçar la protecció ambiental amb la declaració de noves reserves naturals parcials.

Per facilitar la participació, el Govern ha organitzat tres sessions informatives obertes a tota la ciutadania i a les entitats interessades.

La primera sessió es farà el 15 de juny al Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí. La segona serà el 30 de juny en format telemàtic. La tercera tindrà lloc el 3 de juliol al Centre Cívic d’Ullà.

Aquestes trobades serviran per explicar el contingut del projecte, els objectius de l’ampliació i els mecanismes de participació previstos durant la consulta pública.

La iniciativa suposa el primer pas administratiu per a la possible ampliació del parc natural. El procés permetrà que veïns, entitats i agents del territori puguin aportar opinions i consideracions abans de l’elaboració definitiva del decret.

- Publicitat -
- Publicitat -

2 COMENTARIS

  1. Hola guapa sot la Susi de Bellcaire.on estas ,fa mol de tems que no te vis ,tens una flor mol maca me agradaria si pugesis dunarnman ,un tall sembla un usell

Comments are closed.

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies