La Fundació Esportiva Begur presenta els seus equips de futbol i bàsquet per a la propera temporada

L’Ajuntament desitja a l’entitat i a tots els seus equips, esportistes i entrenadors una gran temporada plena d’èxits esportius i formatius

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta setmana la Fundació Esportiva Begur celebrarà la ja tradicional presentació dels seus equips de futbol i bàsquet per a la nova temporada. Un acte que comptarà, un any més, amb el suport de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Begur.

El tret de sortida el donarà aquest divendres 18 de novembre el futbol. Serà a partir de les 19 h al Camp de Futbol Municipal. L’acte començarà a les 18.45 h amb l’arribada de tots els jugadors. Posteriorment, de 19 a 19.30 h, es faran les fotos oficials de les diferents plantilles; i a les 19.30 h arrencarà la presentació dels equips.

I el bàsquet serà el protagonista el diumenge 20 de novembre, al Pavelló Municipal. A les 09.45 h està prevista l’arribada dels jugadors, de 10 a 10.30 h serà el torn per a les fotos de les plantilles, a les 10.30 h començarà la presentació dels equips, i la jornada clourà a les 12 h amb un partit de l’equip cadet femení.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies