La Fundació Esportiva Begur presenta els seus equips de futbol davant l’afició

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

La Fundació Esportiva Begur va celebrar divendres 1 de novembre la presentació oficial dels 15 equips i dels 214 esportistes que formen part de la secció de futbol de l’associació per a la temporada 2019/2020.

L’acte, dut a terme al Camp Municipal de Futbol de Begur, va comptar amb la presència del regidor d’Esports, Jordi Carreras, l’alcaldessa de Begur, Maite Selva, i els regidors Pere Feliu i Marià Renart; així com amb les intervencions de David Ribera, tècnic d’Esports del consistori; Pablo Sánchez, membre del primer equip del CF Begur; Sergi Cruz, jugador de l’equip juvenil de la Fundació Esportiva Begur; Adan Costa, jugador de l’equip aleví; i Paul Cunnifer, coordinador de futbol 7.

Tots ells, van manifestar en els seus parlaments el bon funcionament que manté actualment la Fundació Esportiva Begur, van lloar i agrair la tasca de tots els entrenadors, i van ressaltar els valors que promou l’entitat en la formació dels jugadors.

Per la seva part, Jordi Carreras, regidor d’Esports, desitja que la temporada “estigui plegada d’èxits esportius per al club” i assegura que “la Fundació Esportiva Begur és tota una institució esportiva al poble que treballa a diari i amb dedicació en la formació de persones i esportistes, en la promoció de l’activitat esportiva, i en el foment dels valors associats a l’esport”.

L’activitat va començar a primera hora del matí amb partits amistosos del equips prebenjamí A, prebenjamí B i benjamí C; i ja la migdia es va dur a terme la presentació de tots els equips de futbol de la Fundació Esportiva Begur i també del primer equip del Club de Futbol Begur. Finalment, la jornada també va tenir un marcat to solidari amb la realització d’una fotografia de família amb totes les persones de Begur i d’Esclanyà que enguany van participar d’una nova edició de l’Oncotrail.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies