La Fúmiga farà sortir el sol per últim cop a Canet Rock 2026

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Fúmiga ha escollit Canet Rock com un dels últims escenaris per acomiadar-se del seu públic. El grup valencià, que aquest any està immers en la seva gira de comiat, tornarà al Pla d’en Sala per oferir una de les actuacions més esperades del festival. Aquesta última vegada que la banda trepitjarà l’escenari de Canet Rock promet ser una celebració plena d’energia, emoció i complicitat amb el públic.

Des que hi van debutar el 2021, La Fúmiga s’ha convertit en una de les essències del festival. Amb la seva participació a l’edició 2026, ja seran quatre les vegades que el grup ha fet ballar i cantar els 25.000 assistents del certamen referent de la música catalana.

La Fúmiga s’afegeix així als primers noms confirmats per a la 12a edició de Canet Rock: 31 FAM, The Tyets, Buhos i Maria Jaume. El festival, que se celebrarà el pròxim estiu, ja ha venut més de 12.000 entrades, que continuen disponibles en promoció a canetrock.cat.

.

L’entrada La Fúmiga farà sortir el sol per últim cop a Canet Rock 2026 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies