“La força de l’Ebre”, el nou himne de la Plataforma en Defensa de l’Ebre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“La força de l’Ebre” és una cançó composta per Pepet i Marieta i dedicada a la Plataforma en Defensa de l’Ebre (PDE) en commemoració dels 18 anys de lluita del moviment antitransvasament i en defensa del riu Ebre.

La nova cançó de Pepet i marieta compta amb la participació de La Pegatina, Ebri Knight, Gemma Humet, El Diluvi, Joan Rovira, Los Sirgadors i La Carrau.

“La força de l’Ebre”, ve acompanyada d’un videoclip realitzat per Mario Pons de Segula Films, ha estat enregistrat parcialment al pont Lo Passador però també conté un recull d’imatges de les mobilitzacions que ha organitzat la plataforma.

En el videoclip hi col·laboren Arturo Gaya i Quique Pedret (Quico el Cèlio, el Noi i el Mut de Ferreries), el Club de Rem Delta, de Sant Jaume d’Enveja, els Castellers de Tortosa o el Xiqüelos i Xiqüeles del Delta – Colla Castellera del Delta de l’Ebre.

“La força de l’Ebre” s’estrenarà en directe a la gran diada ebrenca de reivindicació festiva que se celebrarà el pròxim 30 de març al Pavelló 1r d’Octubre d’Amposta. Serà un dels actes cabdals de la celebració dels 18 anys de la plataforma, que pretén recordar (com diuen Quico el Célio i el Noi) que “les lluites que es guanyen són les que no s’abandonen”.

L’entrada “La força de l’Ebre”, el nou himne de la Plataforma en Defensa de l’Ebre ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies