La Festa Major de Sant Pol, demà dissabte amb La Principal de Banyoles, Arjau i The Best Of

La festa d'aquest nucli bisbalenc tindrà enguany l'al·licient de poder-se fer sense restriccions derivades dels protocols per la covid

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El nucli pertanyent a La Bisbal d’Empordà celebra demà dissabte 23 de juliol la seva festivitat anual, que enguany tindrà l’al·licient de poder-se fer sense restriccions derivades dels protocols per la covid.

La programació s’iniciarà a les 11 del matí amb una missa cantada a l’Església de Sant Pol, i amb la posterior ballada de sardanes a càrrec de La Principal de Banyoles.

A la tarda, a partir de les 7, el conjunt d’havaneres Arjau amenitzarà la vetllada, i a la nit el grup de versions The Best Of clourà aquesta festa de Sant Pol a partir de dos quarts de dotze.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies