La felicitat de començar en un lloc i no saber on acabes

Els dilluns són barreja de rutina però també d'aquells amics que es regeixen per la seva filosofia de vida del Carpe Diem

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La felicitat de començar en un lloc i no saber on acabes
Loading
/

Tornem un dilluns més i per molts de nosaltres tornem a la rutina. Per molts altres, no. Són aquells amics nostres que no tenen cap problema per anar improvisant i canviant els plans a últim minut. Si es que hi havia algun pla ja previst. Tot i això, sempre que li preguntes, et contesta Carpe Diem. Una resposta que avui en dia més que filosòfica sembla un eslògan publicitari.

És cert però que tots som una mica més Carpe Diem del que ens agradaria reconèixer. Jo, ara faré una mica el «he venido a hablar de mi libro». Quan quedo amb amics sé on començo però no on acabo. Per exemple, amb el Nacho he arribat a organitzar un viatge amb una setmana d’antel·lació de només fer un cafè o amb un altre amic, l’Albert, amb qui quedo a la tarda per fer una cervesa i ja no trepitjo casa meva fins l’endemà al matí.

Són plans totalment improvisats però espectacularment divertits. Només funciona si ens ho passem bé. La rutina d’un dilluns sempre és la mateixa. Sempre ens costa despertar-nos, i sempre acabem amb la mateixa frase tan famosa del Garfield: «Odio els Dilluns».

Vinyeta del Garfield, publicada el 20 de febrer de 1984 | Imatge de Jim Davis
Vinyeta del Garfield, publicada el 20 de febrer de 1984 | Imatge de Jim Davis

Tot i això, encara que la rutina torni un dia més, celebrem aquells petits moments d’improvisació. Per tots aquells que saben on es desperten, però no on aniran a dormir. Per ells. Són les 8:03 del matí.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies