La Diputació de Girona demana la dimissió d’Enric Millo

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El ple de la Diputació de Girona ha demanat per unanimitat la dimissió del delegat del govern espanyol, Enric Millo. Alhora, ha condemnat la violència de la policia espanyola a l’1 d’octubre. La moció dona suport a les més de 900 persones ferides durant les càrregues i exigeix la retirada dels efectius de la policia espanyola i la Guàrdia Civil. També demana al govern espanyol que assumeixi totes les responsabilitats pels danys personals i materials ocasionats.

La moció considera que Enric Millo és «un dels principals responsables» de l’actuació dels cossos policials espanyols. La Diputació demana la mediació i el suport de les institucions europees i de la comunitat internacional. La moció ha estat presentada per Esquerra i ha comptat amb el suport de tots els grups: el PDeCAT, el PSC, la CUP i Independents de la Selva.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies