La COVID-19 ja ha costat 4 milions als Serveis Sanitaris del Baix Empordà

Els sobrecost està repartit en adaptació d’espais, nous equipaments i contractació de personal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El gerent dels Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, el doctor Xavier Pérez, ha manifestat que hi ha una necessitat de millorar la gestió sanitària pública. Durant aquest any passat, els SSIBE han hagut de fer front a despeses extraordinàries per gestionar la situació excepcional de la COVID-19, d’un total de gairebé quatre milions. L’entitat ha gastat prop d’un milió d’euros en inversions per adaptar els espais hospitalaris a les noves necessitats i uns 350.000 en nous equipaments. A banda d’això, també hi ha hagut la necessitat de contractar personal de reforç.

Xavier Pérez va explicar a Ràdio Palamós que, tot i que la situació era preocupant, el balanç ha pogut equilibrar-se gràcies a les aportacions econòmiques extraordinàries que ha fet el Departament de Salut de la Generalitat. També van rebre donacions de particulars d’un import de 69.000 euros i material sanitari.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies