La Comissió d’Urbanisme de Girona decideix dijous si es farà l’estació d’autobusos de la Bisbal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dijous s’espera que la Comissió Territorial d’Urbanisme de Girona aprovi definitivament el pla espacial urbanístic de la nova estació d’autobusos, després que el ple de l’Ajuntament de la Bisbal el modifiqués a causa dels requeriments que va posar la Comissió. En concret, el pla especial abastava terrenys més enllà dels pròpiament destinats per a equipaments. La Comissió també va demanar que s‘exposessin al públic els convenis de cessió amb els propietaris dels terrenys, i que es modifiqués la regulació, la normativa i els paràmetres urbanístics.

La nova estació serà a prop del CAP, amb forma linial cap a la carretera de Cruïlles. Es preveu que estigui habilitada per a quatre autobusos, i una fila d’aparcament de vehicles dels usuaris, dos vials laterals per l’entrada i sortida dels autobusos.

Es preveu que la Generalitat liciti a finals d’any la construcció de l’estació i que el setembre de 2018 es pugui inaugurar.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies